IRODAI AMINISZTRÁCIÓ
Adminisztráció, Irodai munka apróhirdetés
Feladó: Cég | | Kínál/Keres: Kínál | |
Apróhirdetés leírása
Budapesti Kft XI. ker. (Budaörsi út) helyszínre keres menedzsment asszisztenst, Komplex irodai feladatok ellátása (irodai adminisztráció, vevő számlák készítése)
Elvárások: Középfokú végzettség Kiváló adminisztrációs, operatív készség Pontosság, precizitás, megbízhatóság Kiváló kommunikációs készség Megoldás orientáltság, jó stressz-tűrés, határozottság, önállóság Vevőközpontú gondolkodás, türelmesség, segítőkészség Amit nyújtunk: Biztos munkalehetőség Bejelentett bérezés: alapbér, Dinamikus munkakörnyezet, jó hangulatú, összetartó csapat Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük az alább megadott elérhetőségek egyikére küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát, motivációs levelét részünkre 2017.02.16-ig. Az önéletrajz beérkezésétől számított 1 héten belül felvesszük a kapcsolatot azokkal a pályázókkal, akiket egy személyes találkozóra kiválasztottunk. Minden pályázót kiértesítünk. Jelentkezés módja:
E-mail: parkferr@parkferr.hu
Feladás dátuma: 2017. Február 09. - 13:21
Kedvencekhez:
Állás, munka » Adminisztráció, Irodai munka
Állás, munka » Adminisztráció, Irodai munka
Állás, munka » Adminisztráció, Irodai munka
Állás, munka » Adminisztráció, Irodai munka
Apróhirdetés azonosítója: 304635
Amennyiben az Addelma.hu böngészése során bármely hirdetésünkkel kapcsolatban problémát, esetleg kifogásolható tartalmat tapasztalsz, kérjük jelezd azt nekünk az ügyfélszolgálat menüponton keresztül. A hirdetés azonosítóját (304635), és/vagy URL címét küldd el nekünk, hogy azt munkatársaink ellenőrizni tudják.
Az Addelma.hu nem vállal felelősséget az apróhirdetésben szereplő termékekért.
|
|
|